My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Monday, May 30, 2011

hahaaha buat kecohh

  • anis eyh btina sialan..ko pkir good le der..ko jgn buad ngenyah ko kt blog kwn aq le..ko nk bkaka hadis kat sni.. bak dtg rrrrrr....
    14:47 30/5/11
     
    #

  • anis skola ko 2 skol agama tpi prngi mcm sundal sumpah ko ank haram ler...
    14:46 30/5/11
     
    #

  • anis ala..kaw lagi la bdoh..
    14:45 30/5/11
     
    #

  • noddy bkn skolah kau SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN SULTAN HISHAMUDIN KE??
    14:45 30/5/11
     
    #

  • noddy smk bukan skolah kau jgk ke mangkuk??
    14:44 30/5/11
     
    #

  • azreen munchix o0ops.. jyea.. ad GRO komen kt blog ko la... XD
    14:23 30/5/11
     
    #

  • Guest p0mpan sundal...ko dh bole trjun sungai yg pling kotor kat dunia ny...
    12:01 30/5/11
     
    #

  • Guest SMK mmg sosial sket..
    01:46 30/5/11
     
    #

  • Guest tadela lawa mane minah ni..
    01:43 30/5/11
     
    #

  • Guest aku bkak HADIS kat sni kang..melopong ko..
    01:43 30/5/11
     
    #

  • Guest pke da ebd cngt ah 2??
    01:12 30/5/11
     
    #

  • Guest hoi pompuan!!!ko asl ktowk mmbr aq???
    01:11 30/5/11
     
    #

  • Guest JELIR LIDAH<FIKIR KIUT! TAK MALU KE ORANG LAIN TENGOK ? HA BODOH!
    00:51 30/5/11
     
    #

  • Guest BLOG INI DAH BOLEH TUTUP!
    00:51 30/5/11
     
    #

  • Guest BODOH PUNYA BUDAK SEKOLAH! GADUH_GADUH DEKAT BLOG! DA LA ADA MUKA BAPAK DENGAN MAK KAU! BULL****
    00:51 30/5/11
     
    #

  • GUEST batak err .! ak tau la skolah kau tde sultan ! maklum laa SMK biase .. ! ;PP
    00:45 30/5/11
     
    #

  • benci kau ciplakk gambar org .. deyyy thambi ketiak masam x yh nak hot sgt laa ... kau pikir kau cun ? muka cam ank anjing .. pumpuan murahan ambik pic org ..
    00:44 30/5/11
     
    #

  • tetamu BATAK er nak kutok skool kteorang~tao lah kau skool SMK. ta ya nak banggelah weyyy. cermin diri dulu beb. baru nasihatkan orang~
    23:33 29/5/11
     
    #
    walaweyh!!!! buat kecoh lak kart blog aku! weyhh!! suke atie aku le nak tibai gambar ape??
    budak or teman baik kau tuuu...eleyy weyhh geli arr nak letak kart blog aku! da arr viruss!!!
    weyhhh nak kecoh kart blog orang tak nmpakk laaa
    tuuu pergi kart MUKA BUKU tuuu bengong!!
    siap cakap aku da boleyh tutup blog!!
    weyhh!! cibai kau memang da tak ada erkk???
    kalau rase2 da tak ada baik tak yah jadi orang islam sampai sorang lelaki nak gadoh2 bebal!!!!
    alaaa nak suruh aku terjun sungai cakap aku kotor
    kart bumi niey?? weyh sungai same gak kart dalam bumi?? hahahahaha 
    nampak nauu bodoh!! harap budak budak sekolah
    agama! tapi adaaaapp?? mane pergi? da tertinggal kart skul kau ker?? ishh ishhh terokk bhaii!!
    betol cakap azreen GRO datang arrr!!
    alaaalalalal nak bukak hadis konon! pirahh!!!!
    kau dengan bahase kau tak betol nak mengadis kan orang!! puihhhhh!! geli siakk!!
    hello?? bukan ker kau jugak SMK?? hadesss!!
    kesian setakat ada SULTAN perangai macam hanjing!! baikk kau blaa laa buat malu jerr
    boooO!!!!! betol kate naddy" bukan ker smk sekolah kau jugak mangkuk" hahaha tuu laa dye tahu tgok SULTAN jeee SMK dye tak tgokk!!! 
    hahahaha orang kalau da tak puas atie peragai memang macam hanjing kurap..ishhh sedar lhaa
    wahai kwan!! :P:P:P

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls