My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Monday, May 30, 2011

aku da diam...kau pulak banyak bunyik

  • assalamualaikum,wahai umat islam yang suke memaki aku tuu..
  • heihh korang sedar tak korang niey da lebih?? aku da diam kau 
  • kau bawak geng kau ramai2 serang aku....walaweyhh terok bhaii 
  • perangai kauu...ape niey mulut kau tu da ketegori kn kimak tahu
  •  tak?? tolong arr aku tak kacau hidup kau yang kau kacau hidup 
  • aku apesal? nak tolong sanggt kart si FATIHAH tuu?? alaa aku 
  • da tak bising...kau topup bukan men lagi geng2 kau...
  • v
  • v
  • azreen munchix asl ade org cari psl nyh.. ish2.. x ske la.. mcm haprak je spe yg maki pemilik blog nyh.. sumpah bodo.. sbb ape nak taw.? sbb x taw mlu, maki2 dkt cnn
    18:14 30/5/11
     
    #

  • Musuh ketat! DAH LAH RABUN , TAK CANTIK. HODOH YG TERAMAT. PERANGAI AGY AR HODOH CM CIBAI KAU JUGAK
    17:48 30/5/11
     
    #

  • Musuh ketat! Dara kau uhh elok bgy Babi jea ar. Sdp2 jea pggl member aku GRO. Pigidaaa, Cibai lapsap kia lan jio lanc kimak ar kau. Lau aku dpt kau, mang kne teruk
    17:46 30/5/11
     
    #

  • Musuh ketat! Woii,bangang! Mulut kau tak boleh busuk lagi ke derr? Aku rase mulut kau yg dah berulat tuhh pun, org jijik. Ape agy perangai kau, cm sundal bolong.
    17:44 30/5/11
     
    #

  • Hadi law aq taw ko maen name skola ag mmg skjap je la
    16:56 30/5/11
     
    #

  • Hadi woi sakai . na ckp brtapis . skola2 jgn maen . skola agama bhai . ko egt skola ko bgos sgt ke ? aq rse lg hram .
    16:55 30/5/11
     
    #

  • rose opss budak giler ?? nak dtg mati same loo
    15:55 30/5/11
     
    #

  • Guest aku nak ko dtg ary rbu nyh ! jangan jadi pengecot yerk ! and jgn belagak lebih !



jangan pulak orang melambang kan kau pomp tak sopan...

aku tahu korang niey bijak2 so boleyh pikir bende2 nieyy...

sudah ar...lepas da maki2 kart muka buku aku,..kau datang lakk

kart chat box aku (blog) weyhh da ar,,...kang budak2 aku cakap 

lebih2 kau da hangin,..kau jangan pk angin kau jelaa

orang pown ada perasaan laa  bhaiii 

p/s bahase melambang kan kita :)

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls