My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Monday, May 30, 2011

harap maaf :)

Assalamualaikum wahai umat islam :) Holaaa korang amacam coti coti niey?? hmmm ape masalah jyea?
entah lhaaa jyea pown tak tahu :) heyy korang kalau pergi kart blog jyea mesty korang ada nampak shout box chat tu kan? hmm sori taw jyea terpakse padam,.. yelaa kimak2 semua tuuu da mula kacoh kart blog jyeaa
kalau masok blog jyea ada follow sekali okay laa jugak kan..hahah kalau kecoh2 blog jyea cantik lhaa jugakk
haha, jyea TERPAKSE padam shout box tuu...yelaa diowg tuu nama jea sekolah agama dari segi tingkah laku,
percakapan,fuhhH!! mantap beb! HAHAHA ==" bodoh bodoh jeaa .,, ya allah macam macam dugaan yang kau berikan :)

p/s Bahase Melambagkan Kita :)

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls