My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Saturday, May 7, 2011

penat tapi!!

Huaaaa assalamualaikum dan salam satu malaysia! haha huh! memang laa tersangat penat laa., tadi ada kenduri kart rumah sedara..hmmm tadi kan jiha datang separuh kerja-kerja memasak yang sudah dimasak
ialah mee rebuss!! wuaaa sedap weyh! dan jiha datang mak sedara jiha tengah buat kuah mee sup!
yumm yumm  sumpah sedap! sape tak datang memang laa rugi sayang :) 

haaa jihaa diberi tugas kene buat KUIH DADAR
haaa??? kuihh dadar?? kuih ape tuu??
hmmm meyh tgok pix neiyy

 haaa nieyy cara2 nak buat..
tapi harini jiha tak nak bagi tahu cam mane nak buat...
alaaa t korang cari laa dalam google cm mane nak buat kuih niey okay
haa lagi sekali KUIH DADAR :)

wuaaa sedap...wane dye memang cam tuu hijau
tapi jiha x penah nampak wane niey
|
|
|
taraaa!! HAHAA cam kelakau laa tegok wane niey
hahah ad hijau ad kuning ad pink
hahah tapi wane hijau adlah wane sebenau nyee okay!

okay-okay..akhir nyee jiha dapat melaksane kan tugasan tersebut..
haha jadi taw jiha buat :)) dengan bange nye memberitahu =="
hahah

okay-okay niey sedare jiha buat pulak KUIH koci
ALAA niey mezti tercegang dengar name niey kan..
alaaa niey kuih jumpe kart kampung-kampung jee
kat banda ad..tapi x sesedap dkampung taww
hahaha betol jiha cakap
haa ape?? korang nak tengok pix kuih niey?? 
ohh boleh ajee meyh2
|
|
taraa!! haaa kalau korang nak tahu
dalam kuih nieyy dalam dye ad santan okay!
meyhh tgok pix lagi satu nieyy
|
|
|
haa niey!! hmm tapi x same kowtt?? 
hhaa alaa niey pix dalam tenet laaa
pix orii jiha x ambil laa sayang :)

haa okay sampai dsini sajaa
jihaa syukur sangat jiha dapat buat kuih dadar tu dengan baik sekali :)
okayy tataa sayang awak yang bace nieyy :)
muah muahh :* haha bubyee

p/s penat pown x hilang laagiii heee hahah

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls