My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Saturday, May 7, 2011

Perbezaan :)

hyee korang! assalamualaikum korang!! hyee perbezaan ape pulak niey?? hmm niey haa kawan jyea letak pix jiha time darjah enam ya allah jyea sendiri tak perasaan muka jyea yang tembam tuu hahah
sumpah kelakar meyh sini tgok gambar nieyy
|
|
|
|

haa! tengok-tengok jangan tak tengok
hahah jangan laa ketawe kann :((
sedih taw haha

hmm sejak-sejak jyea dah naik fede-up dengan orang ramai yang tegor jyea
eyhh jyeaa sihat nye badan :)
haha okay2 aku tahu aku gemok!! 
okayy mulai hari tuu aku sedar yang aku memang gemok jyea berazam akn ber___
tuu eyhh gler eyhh...tak laa sampai diet HAHA

korang tahu tak sejak masok fom 1 jyea memang susah sangat nak makan..
tak macam darjah 6 tak kira waktu atau pown dimane saje..
jyea akan berbunyi LAPAU GLERR ARR
hahah serius jyea cakap memang jyea suka cakap perkataan itu 
sampai kan mama jyea marah yelaa mane tak nyee dah kol 11 malam nak makan lagi??
sumpahh koe glerr jyea..HAHA 

okayy sejak-sejak jyeaa dah masok  fom 1 jyeaa memang glerr nak nak kurus
betol tak tipu laa :) jyeaa berasa jyea terhina sanggat sebab yelaa saya nieyy mane ad baju-baju yang ikot bentuk badann :( itu laa jyea berazam memang time tu jyeaa da tak suka bentu badan jyea yang GEMOK!! haahah jyea jelez taww kakak jyeaa :((
yelaa mane tak nyee baju dye semua cantik-cantikk :((
okayy but sekarang jyea dah malz nak makan malam korang tahu tak kenapa???

sejak masok fom 1 da ad pakwee hahaha dak anis cakap
wei jyea baik ko kurus doe...ko tu da ad yang punyee..
hahaa ko biau betol nis?? eyhh betol laaa ko patut kurus..
hmm okayy aku try okay :))
jyea cube pk balik ape yang anis cakap..huh! akhir nyee jyeaa ikowt cakap anis
tapi x pown diet just tak makan malam jee..
sejak2 fom 1*weyhh berape bnyak sejak2 fom 1??? haha sori2
yelaa mama jyea cakap sekarang jyea da tak makan bnyak sebab jyea penat 
yelaa tengok balik skul tak bukak baju sekolah lagi terusss tido!! yelaa mane tak nyee
penat tahap gaban laa yelaa budak baru masok fom 1
haha yelaa sampai makan pown tak ingat..gler an??
tu pasal laa jyea da tak makan bayak2 lagi
meyhh tgok pix jyea fom 1
|
|
|
|
taraa!! berbeza sunguhh weyhh!!
haa sekarang orang jumpe jyeaa korang2 akan cakap
eyhh jyeaa kau diet eyhh sampai ko nye pipi yang tembam tu da tak nampak daa??
hahah mane add  tak pownn..just tak makan malam je laaa
eyhh diet laa tu.. *tersipu2 malu >_< haha

>>>>>

haaa tegok perbezaan yang jyea buat nieyy..tengok2 lain kann??
hahah sumpah jyea berterima kasihh kepada hanis
yang sentiase kawal pemakanan aku niey ==" mezty korang pelik an??
hahah anis puye pasal laa suruh 
jyea kurus! ishhh :))

okayy-okayy tgok pix jyeaa lau tak suke tutop blog niey okay!!

nieyy budak yang suruh aku kuruss!! :))
(hanis)




 okeyy sampai disisni sajee :))
thanx sudi bace blog jyea :)

p/s hmm jyea jujur aww jyea mase darjah 6 memang suke makan dan makan dan makan! hahah
<3 okay papai :*

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls