My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Thursday, May 19, 2011

sayang, sayang jage diri :)

hey korang..! opss assalamualaikum korang,..korang ada tak dengar cite pasal yang perempuan kene simbah asid, haa jyea bace surat khabar yang mengatakan orang niey yang suke menyimbah sudah beberape kali menyimbah perempuan-perempuan yang tidak kira rupa or yang dia kenal dye pakai simbah je!
eyhh eyhh gile ka?? niey cite wa memang tak leh blaa...jyea rase srius memang tak ad motif! kebende nye buat cam tuu...glerr mentang-mentang asid murah ko pakai beli pastu men simbah yea..kart orang! kurang hasam betol! hmmm jyea dengar cite yang dye niey ad awek yang cantik gile-gile sampai kan dye kene tinggal kan dengan awek dye tu sebab dye tuu tak hensome *hihihihhh ==" ada pulak yang kate dye niey just suke-suke nak simbah orang ...fuhh jyea rase dye tu tak g skul laaa kesiann...hmm pape pown meyh tgok pix dye nieyy! 
haaa sumpah hensome hihihi :D

huissshh gile an mamat niey...okayy jyea nak jyea pesan kart darling-drling i niey'
jyea nak korang jangan keluar rumah taw- taw...*boleh mati lee tak kan nak angkat jemuran pown tak leh!
hahah okay2 boleh..tapi jage keselamatan taw...tak pown korang keluar korang pakai yang nieyy
yang nieyy

khakhakha!!! hahaha yelaa kate tak nak kene simbah asid haa pakai laa set pakaian niey..
comferm tak jadi pape pnye...hihih :DD

HAHAHA hadoiii biol2 je laa :')
yea lhaaa bosan kite hapy sikit eyh...
okay! jangan lupe jage keselamat tan taw..tak pown..pakai lhaa
baju tuu yg atas tuu...hahah 

p/s darling sori taw...haha sayang awak :*

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls