My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Thursday, May 19, 2011

paper sejarah cam HARAM!!

Holaaa eit jyea paling tak suke SEJARAH kalau korang nak tahu..fuhhh tadi exam ada 60 soalan
sumpah cam siakk! dalah jawab soalan tu bukan pagi-pagi mane tak nye otak mahu fresh ! gler lhaa
buat tenghari tadi...haa nak tahu ape jyea buat tadi dengan paper tu..hehe jyea jawab 10 soalan,,
jyea TYTO hahaha paling berbange laa niey....sedap-sedap tyto..lowat arr iqin nie...

iqin:rose-rose
jyea:hmm ape?? *terkebil2 haha
iqin:ape jawapan no ___
jyea:alaa aku pakai tembak jeaa..
iqin:alaa bagi je le...
jyea:*senyum yelaaa nah!

haaa haaa! janga tiru aksi ini! haha korang tengok! exam pown boleh cakap-cakap tye jawapan..heishh
anak sapo lahh niey ekk?? hahah :))

jyea pas tu jyea sambung tyto balik..jyea sedar2 da kul berape enth..tapi sempat lhaa abz kan..
haha*jangan pikir aku hentam semue ek :P:P

fuhh korang suke sejarah ker? bebodo je eyh...
kalau lhaa boleh tak amik sejarah sebagai peljaran niey kan bezt!

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls