My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Saturday, May 21, 2011

shitshit !

wuaaa pandai kau tegor aku suruh buat tolong ape bende entah
weyh! pegi mam laaa bodoh ! shit!
wah wah wahhhh hari tu bukan main lagi kau yeaa
cakap aku macam macam...yess ! aku sedar ape yang aku tulis tuu
yelaa buat apa apa pown ko tak perlu kecoh kecoh 
sampai orang lain..percaya gile gile kart kau! fuck bhai!
ape ape kau cakap kart A 
mekasih kerana kau bagitahu aku :)
okay sambung balik...wahh ape kau cakap 
yang aku mulut sekarang dah macam ape enth
sampai kart status aku,..aku tulis yang mecarut carut ann
haa lagi kau tuduh aku yang aku punce tak kawan si S tuu
okayy fine ! but aku tak buat semua tu..
orait kau tu ape? smpai2 cakap bende bende perempuan puye
haa wei sun! kau pikir ape yang kau cakap kart aku dengan anis 
kiteowg lupe eyhh???
eyhh ko silap!! silap besau ko!
owhh sekarang baru nak pangil jyea jyea!
weyhh aku tak hamak tak kebulur nak dengar kau nye sore tu ahh bhai!
sekarang aku tak kenal sape KAU !
kau tunggu jea yea! ALLAH akan balas lhaa bhaii!

p/s maaf kali niey post saya memang tak bermoral langsung..

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls