My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Friday, May 20, 2011

Terima Kasih Kawan!

Assalamualaikum, heyy-heyy yaw! hari niey hari sabtu, pak mat jumpe hantu? haha
hello kawan ,..bila mahu stdy?? huh! tak tauk lhaa tggu laa esok-esok ker eyh? okay! harini mahu cer tentang blog kesayangan jyea niey :) heyy korang terima kasih eyh sudi mengikuti blog jyea niey yang ad yang cakap jyea copy lhaa ape lhaa en...okay jyea terima dengan seadanye ..biase lhaa
lhaa tuu an..walau macam mane pown blog jyea suda 50 orang follow blog jyea...yeahhh tengok-tengok haaa...


















Followers (50)

Already a member? Sign in



No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls