My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Saturday, May 28, 2011

tipss tipss :)

holaa,assalamualaikum wahai pembace yg suke bukak blog jyea APEE TAK SUKE? TUU (X) KART ATAS SEKALI TUU HAA TEKAN-2 OKAYY Macehh :))
okayy fist sekali jyea nak cakap tentang BANTAL kenapa ? ape kene mengane dengan bantal dengan post arini? hmm .....

bantal domo jugak aku amik =="
tukar tukar :D

haaa niey baru betol :))

haa apekah motif bantal nieyy okayy! korang penah tak bila bangun tidur sakit kart leher tepi2 tuu..ada tak?
sakit kan..haa! tadi jyea bangun tido pergghh tetibe skit laa nyah! haha okayy niey tips untuk hilang kan sakit kart leher tuu.... 

1. korang amik bantal tuu then, korang pukul kart tepi leher tuu...eyhhh eyhhh jangan pukul kuat2 mampos kang haa ..salah kan jyea lak (: haha 
2.then,korang lentuk kan leher tuu sikit jyea,,..then,suruh mama korang pukul2 kart leher tu dengan bantal yang korang tyto tuu...*jagan jadi mama jyea dye punye pukol hadoiii patah tengkok nieyy:)
3.dalam beberapa minit insyaAllah hilang laa sakit tuu :))

haa!! tu jeaa yang tuu mama cakap orang tua tua cakap..allahualam laa yea kalau tak boley..
LU PIKIR LAA SENDIRI huahuahua :DD

p/s selamat mencube...pukul tuu baik2 okay jangan terpatah leher tuu :)) bubyee :)

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls