My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Saturday, May 28, 2011

kami :)

holaa!! assalamualaikum wahai umat islam sekalian :) dan selamat bercuti haha bosan awal awal coti sekolah niey mane tak nye anis tak ada :( sedih sedih haha adesss haa okayy tadi zana upload gambar gambar kiteowg okay lhaa tapi time belakang pentas kan gelap haduss gelap kulit HOHO haha okayy lhaa LAYANZZZ!!

tengok tu zana ==" yea time belakang pentas tuu memang gelap lhaa :)
gelap kulit aku huahua :D

yea dengan eqin :) bunge rosee :))


then, time nak balik keteowg niey pantang bergambar ape peduli aku orang nak cakap ape?? an an?
hahah okayy niey gambar tapi dua jeaa :)
layanzzz!!

wahh wahh semangat zana..haha :)

yeaa jyea tetap cute huahua =="

hahah adess lame jugak nak tunggu gambar gambar niey upload ==" yelaa okayy niey gambar time hari guru
fuhh!! lame bebenau jyea haha enth lhaa :) so layan je lhaa yeaa :)

pagi pagi da suruh diana snap gambar kiteowg :)

yeaa peace :D

eyhh eyhh remove!! remove!! haha

yea yang niey pagi pagi da snap snap huhu..gila camera huahua tapi orang tua tua cakap kite niey tk baik snap banyak banyak gambar yelaa nanti cepat mati... :o ooo adess tu dolu dolu punye cite...sekarang zaman moden lhaa come on lhaa bhaiii!! hahah :) okay okay layan layan APE?? KAU TAK NAK LAYAN??
EYHH TUU PERGI KE BUTANG (X) HAA WANER MERAH TUU EYHH 
MACEHH :p 

cekgu yang ajar kitewowg nanyi :))
muke dye mamak2 sikit cantik aww <3

allah! cekgu aku  niey tido ka?? haha 
cekgu hafizah paling baik lhaa(cekgu pratikal)

nie budak ! kalau tak ada kart TUN TIJAH 
orang orag tun tijah akan susah HAHAHA :D

haha jyea lol nye..tuu belkang tuu asl eqin tuu??==" haha

bersama kakak kakak fom 4 :)

kak liyana :) dan eqin :)

suke pix nieyy :) sweet jea muke <3 haha

okayy tibe di dewan nak tunggu sorang sorang buat persembahn jyea dengan zana ape lagi snap snap lee :)

ape lhaa dak jyea tu buat ==" HAHA

alolo konon sweet le tu =="

haha pegang tangan lak kang jelez z nga acai niey kang....hahah

iklan colgate dan lidah =="
rock zana :))

senyumm iklan ini dari pade COLGATE :))


macam nak mintak penampar jek nieyy =="
heyhh!! ringan jek tagan hahah :D

orait abiz eyhh kau jangan pk kiteowg nieyy gedik okayy!! kiteowg HOT JEAA hahaah gler haa kau jyea =="
tak HOT but COOL yeaa :DD haha okayy kalau rase rase nak salah sorang tuu an meyh jiha tunjuk eyhh

haa meyhh pilih pilih :DD

haha kayy bubyee :* 


No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls