My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Monday, June 27, 2011

ada yang jelez laa ;))

Assalamualaikum

holaa holiii halouuu haha, ape kabar semue nye eiii hahaa, hey ape maksud jyea tentag jelez tuu? meyh tengok pix niey ^-^

amacam boyprend i hensome tak? tinggi kan you ,, HAHA meyh2 tengo lagi, kalau tak nak tengok pown tak pe macam biase (X) terima kasih ;)



haha, tinggi kan dye ;) haha awak dye tuu sepupu saya laa HAHA tapi tapi ada orang cemburu
hoho padan muke! *tak baik aku :DD ini abang sepupu jyea name dye akil ;) abang akil
tak, tadi abang akil cakap :

dye: jyea makwe aku cemburu doe
aku:cemburu ape?
dye:niey le kau tag pix kau kart aku, haha
aku: haha *walaupown blur sikit, haha asl?
dye: haha kau tahu macam2 dye taye sape sebelah abg, abg jawab laa adik sepupu abang, haaha
aku:HAHAA bado jea ;DD
dye:tu le pasal haha hadoii ape pown tak boleh ,..

hahah lawak laa ape laa dengan adik sepupu pown nak jelez,, tu belom kau kawin dengan abang sepupu aku
haa kalau kawin nasib kau laa yea :P:P haha 

p/s haha tak baik cemburu2 dye bukan betul sikit :P
*kalau anda faham bagus!, kalau anda tidak faham fikir fikir kan laa :P haha ;DD

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls