My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Tuesday, June 28, 2011

cuakk!

Assalamualaikum 

halouuuu ;)) perghh hari ini jyea 2 kali siot cuakk, haiyahh rase macam nak mati pown ada --'
kalau laa muke jyea niey boleh men sorok2 sudah lame jyea sorok kart almari taww 

haiyahh!

hmm setuasi yang PERTAMA nurse panggil untuk chek gigi, walaaa dalam hati hanye berkata kata
(ya allah aku kan sudah periksa?, ishh ape niey hadoii nak ke tak nak pergi nieyy?)
otak jyea sudah buntuh, mane tak nye hari tu sudah doktor sudah periksa taw, tak kan kene lagi :///
serius takot, huh sampai sampai hati berdebau, tapi cover cover cool muahaha ;DD, sumpah ar cuakk gila ar nurse pangil dok kart atas kerusi gigi tuu, huhh da le nurse tuu yg hensome tuu walaa jangan pandang2 bang,
i malu laa, aww haha <3 okayyy setelah sudah tulis enth ape enth, nurse tuu tengok gigi jyea,...
___________ dalam 5 ker berape minit enth, kejap jea, BAIK GIGI KAMU BERSIH!!
haha terbaikk, jyea boleyh pulak menjerit sebab gembira, haha, takowt puye pasal, haha nurse hensome tuu
angkart kening arr, haha bang bang rlex sambil buat 2 bang ^-^ :)) haha

okay! setuasi KEDUA yang niey paling cuak arr, sumpah doe tak ada cover cover dahh ! haiyahh
>_<  hmmm tadi semase waktu amali (solat berjemaah) setiap hari selase jam 2.00 petang
ehh pe aku merepek nieyy --' haa tadi ustaz tanye (mane rose najiha?) okay aku angat tangan dengan perasaan yag tak tahu pape, okay ustaz pandang aku, pastu dye berbunyi lagi (mane budak pomp yang gadoh
hari itu??) aku pown betul betul kan laa, ape yg patut karang nak solat, haa niey nieyy!!! haaa
haha TETIBE ustaz pangil aku (rose najiha awak bangun) walwaweyhh budak budak semue dah pandang aku ar, aku stll tak bangun buat buat tak dengar *tapi mmg tak dgr pown --' eqin cakap

eqin:rose doe bangun ar??
aku: hah aku ke?
ustaz:rose bangun
aku:weyh sial aku mane gadoh nieyy??! *sumpah mula cuak!
eqin:tu le aq cakap kau jangan gadoh gadoh! HAHA 
sial eqin boleh ketawe! ya allah,...
aku:weyh mane ad!
perghh degan menegakkan keadilan aku pown bangun --'''

ustaz:rose awak nampak tak surah yasin d sebelah awak yg masih belom dibuka?
aku:nampak ustaz *mate aku meliau cari,....
ustaz:bagos g bukak dan susun dengan diowg yg kart luar tuu
aku:baik ustaz *hihi manis tak kurma ini?! tapi ustaz care ustaz bergurau sungguh mencuak kan saya =="
hatoiiii cuakk beb!! rupa rupa nye kene susun surah yasin tuu, fuhhh
alhamdulillah ;DD

p/s rlex sambil buat dua! haha ;))



No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls