My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Thursday, June 9, 2011

hari paling bestt!!!

Assalamualaikum

halu halu haii babeh!!! hihi ya allah sungguh gumbira  bila dapat kaki dan ape lagi JALAN laaa :DD
huhu yeahh memang best laa melenjit kesane kesini,.*jagan diikutin jyea kalau kua,..haha
tak laa MELENJIT hello jyea bukan budak budak macam itu yea :) HARAP MAKLUM 
memang best laa kalau nak tahu nurhanis harull anuar telah membelanja kami makan! haha,..
jyeah tidak lepas kan peluang kann,..sape tak nak,..bukan memintaaa tetapi jangan TOLAK rezeki :DD
yeahh betol peeerrh :) kiteowg sampai jam 12 kowt? entah laa jyea tak ingt sambil tunggu anip and the gengs
kiteowg pergi jalan jala dulu sementare tggu sekor sekor ==" haha lambat doe,..Al maklum laa naikk bass anipp hahah :DD 
hmmm kiteowg sudah 2 ke 3 kali kehulu kehilir dari DP ke MP mahu cari kedai jam sesudah itu
cari kedai camera nak beli ape entah dak hanis,...maaf laa tak hambik tahu lee :)
then kiteowg pergi memborong ke satu kedai ke satu kedai semua pelusuk kedai kart DP tuu anis masokk ==" wooo kaki waa sakai bhaiii,...haha paling syok anip ikowt jeaa kiteowg,..fuhh penyabar jugak si anip niey
dye hanye cakap,..( ye ye pergi pergi) tak pown ( ye ye msok laa pergi laa tgok) huahuahua
haniss laaa!! menderaa si dia!! hahaha
Then, ape lagi pergi balik MP mencari Pizza!! wooottt woottt ^^ sebab semue semue sudah lapak haha

hoho syokk bhaii :)

fist hais mahu makan yang nieyy tetibe tukarr pulakk =="
jyeaa?? talak kisah punye olang,..janji makan! haha

so hanis pilih pepperoni and cheese dan 

dan hanis pilih chicken alohaa :))

bukan itu saja ada banyak lagi dengan dye punye sop2 laa ape laa :) sori jyea malas nak menaip haha
dan kiteowg pown makan ,..haha makan tadi kan ada sudu garfu dan pisau dye kan,..haha mukmin
(aku tak tahu arr tak suke arr pakai sudu2 nieyy ) haha kelakar gilakk haha
yolaa mukmin suke hati kau lahh ,..janji kau makan :DD

oraitt sesudah makan kiteowg pergi balik DP nak lepak lepak sambil tuu kite minum Cool blog :)
so jum kite layan gambar gambar layanzz!!! *tak nak layan sila ke (X) terima kasih :)


lepak lepak di tepi kolam buatan sambil minum cool blog^^

hihi haniss kenap anip? nak nanyi lagu negaraku ka??
haha :DD

hoho~ makan sudah ape lagi senyum!!:)

ehh ehhh sape tuu?? haha anipp pink bhaii bajuu :))
agak terkejut bila dye datag kart keteowg pakai bju nieyy
pinkk jambuu :DD

yess!! abaikan laa tangan aku tuu =='
*malu maluu >_<

hihi bagai pinang dibelah empat belasss,..huahua
lebauuu senyum haniss khakha

eyhh kau snap owg tuu nape??
haha *abaikan tukang sapu tuu eyhh :)

ifaa!! paling bestt :)

aku yg snap pix nieyy,..aku suke sebab
pix nieyy GEDIKK :DD

sudahh sudahhh !! haha

amacam ada gaya? jangan lupa kol okayy!!
haha

haha,..mukmin bukak plastik tuu ada selipar yg kiteowg beli untuk anip :))

haha tak perasan pondan mane ikowt kiteowg tadi,..
haha :DD

time nieyy tggu anip,..


hoiihh jyea oii abiz kau minum air
*hihik haus doe time tuu :DD

haha hapy taw awak time nieyy,...walau pown si JULIA tiada! huh penat jeaa tggu kol tak angkat
hawauu ,...okayy sampai sini jeaa penat seyh badan :)) okayy papaii :**


p/s memang terBaikkk hari paling best ar :))




                                       

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls