My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Saturday, June 11, 2011

yess berhenti berharap :')

Assalamulaikum

yess jyea kau mesti berhenti berharap :') jyea kau kene berhenti berharap sebab dye tak pandang kau lagi dan dye tak akan datang pada kau lagi :( haha bersabar je jyea semue kejadian ada hikmah sebalik nya :)
haha kesian kau jyea buat apa kau berharap dye tuu,..padahal dye tak pandang kau.. setiap malam pasti kau menangis kerna dye.. buat ape kau menangis jyea sebab dyee? buat ape?? membazir jee air mata kau tuuu
bersabar laa jyea :) semua semua ada hikmah nye,...kau mesti kuat okay!! eyhhh HELLO kumbang bukan sekor okay! beribu ribu kowtt,.. haha so aku tahu kau kuat,..buang segala perasaan kau buang segala kenangan kenangan yang selalu buat hati kau gembira,..sudah! sudah! buang buang semua semua nye jyea!! buang!!


dulu jyea apa pown keadaan dye sentiasa barsama kau..tetapi sekarang tiada jyea dulu ada saja cerita tetang apa saja yang dye alami dye pasti cerita dengan kau,..tetapi sekarang tiada jyea? dulu dye sentiase menasihati kau dulu sntiase ambil berat terhadap kau,..dulu dye sanggup apa apa saja demi kau,...sekrang tiada jyeaa :/


sekarang ape,..dye tak ada jyea dye tak ada kau keseorangan diperjalanan yang agak sunyi ,..pada siapa kau hendak mangadu? kalau dulu dye laa orang pertama kau beritahu,...kalau dulu dye laa orang pertama yang akan kau gembira kan,..tetapi jyeaa sekarang kau keseorangan, keseoragan tanpa berteman seperti dulu....


sudahh jauh kan laa perasaan ini YA ALLAH :( aku tak sangup YA ALLAH aku tak sangup! huh,..penat memikirkan kau,.penat !

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls