My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Tuesday, June 21, 2011

holiday yang best!!

Assalamulaikum

holaa kawan kawan yang saya sayang anda semue ;DD hoho sudah lame siak tak update blog niey haha
yelaa sudah makan  angin sudah malas nak update haha . okay okay sekarang niey jyea nak cer pasal perjalanan  
pergi cameron ;) haha okay yang pertama jyea tak suke jalan kart sana sebab
  1. jalan ke cameron berbelok belok 
  2. kepala jyea mula terase penink
  3. jalan dye kecikkk 
  4. pendapat jyea sanggt berbahaya 
cettt podah!! kalau berbahaya tak ada laa orang sampai ke sane, hehe tak laa tapi jyea angap bahaya sikit la
sebab jalan dye sudah le kecik berbelok belok hoho penink!! =="

haa macam niey kowt ;)

orang pergi jalan best best niey semase dalam perjalanan perut jyea sakit!! shit! haaaa wadoiii ai sakit nye
biase la segugut, jyea asyik merugut jea dan jyea akan cakap( ya allah bila nak sampai niey) atau ( ayah bila nak sampai ) haha time tuu pale penink perut sakit
okay okay semue yang pergi tak silap jyea ada 20 lebih orang yang pergi hmm 2 biji kereta 1 van!
haha niey gambar yang sempat jyea snap ;)

apa macam ramai tak yang pergi? niey saparuh jea
ada lagi tapi tidak meryetai pergambaran saya ;)

okay kiteowg bergerak dari rmah kira kira jam 7.00, dalam perjalanan kiteowg sempat singgah perhentian/
R&R seremban ;) haa nak tahu tak jyea jumpa ape semase jyea makan tuuu walaa sumpah sudah lame jyea tak makan bende tuu,, tettt dulo dulo jyea suke makan bende tuu nak tahu ape?? meyhh tgok gambar niey


haaa itu dyee! jyea jumpa gula gula kapas!! haha yeahh sedap weyhhh lame tak makan :') hahah
so dalam perjalanan jyea ga akk jyea adik jyea menikmati gula gula kapas ituu *wawawa mcm budak budak =="



hahaha memang syokkk abizz laaa hahha okayy jum layan gambar jyea ;) kalau tak nak senang jeaa
pergi ke (X) terimass hahah :PP

eyhh belakang tuu USIM laa ;))


okayy setiba disana jyea berase tak la berape sejuk ,, sesudah masuk rumah fuhh terus jyea cari bilik terus berguling2 hoho nape?? jyea segugutt waaa sakittt sakittt sobb sobbb :'(( haha okayy then selepas makan malam kiteowg gerak pergi pasar malam ynag pelbagai barangan yang dijual dan kite boleyh tawar menawar :)) hoho memang best lee brother , semue murah2 yang murah adalah sayurr :// saya anti sayur!

haa tengok tengokk 10 jenis sayur 10 ringgit jeaa terbaikk!!
haha

pilih pilih ;)


awak awak cntik tak?? huhh tak dapat beli pownn :((

kart pasar malam ;)

okay jyea terpkase ringkas kan sebab kalau korang bace panjang berjela pown bosan ark? haa dah tahu dahh dah tahuu haha ;)) okayy! esok kiteowg gerak pergi ke ladag teh! ;)


hahah yess  memang best disitu tetapi ada sedekit panas laa ;)






hoho terlalu bnyk jyea mmg sudah malas nak menaip so kite bersambung .....


No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls