My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Wednesday, June 22, 2011

maaf !

Assalamulaikum

holaa jyea minta maaf sebab tak boleyh sambung  cerita semase perjalanan jyea kart cameron tuu
sebab bila kite upload pix kan boleyh tuu mmg boleyh tapi tak boleyh nak letak kart tempat yag kite post tuu :(
alaa sori syg :) *saya niey bukan laa nak belagak kan nak cer tuu nak cer niey, hello my blog my post 
haha entah betol entah tidakk >_< hehe okayy sori!

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls