My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Tuesday, June 14, 2011

owhh temann!! :)

Assalamulaikum

holaaa gengg!! hyee sudah bukak sekolah kertas peperiksaan pown sudah diedar kan,..walaaaa
huhhh gerun jugak kalau tengok ynag gagal tuu,..tapi jiha,..alhamdulillah 1 jee gagal,..ape lagi kalau tak sejarah
waduhh penink bagat sihh pale niey,..nasib baikk laa math dengan sains lulus :) alhamdulillah:) haha kalau nak jadi kan cerita math jyea memang gagal weyh,..tapi apa bila ada pembetulan haaaa ituu dia aku dapat yang pallingg terrbaikk haha,.. tadi paper sains sudah dapat,..jyea dapat cukup cukup makan jeaa,.. okay laa
rase puas laa kan,..err tadi eqin dye memang sudah merayuu rayu kart cekgu ,.mane tak nye paper dye gagal ..
haha kesian gak kadang kadag,then cekgu bagi exam lagi sekali sebab cekgu  cakap( paper kali niey sangt susah) then kalau paper yang kite jawab tuu dapat markah so, tambah laa markh yg paper eqin yang gagal tuu,.. okay! sudah ditambah hmmm tak jugak,..stll gagal,..kesian eqinn siap cakap (ya allah tolong aku yang allah, beri kan laa aku markah) bhahah paling lawak arr,, then, jiha cakap (weyhh gilak apa? mane boleyhh tuu cekgu tu yang bagi markahh doe ) pastuu dye cakap ( ya allah tolong aku kalau lebut kan laa hati cekgu aku niey ya allah,..tolong ya allah) haha ya allah kesian eqin sabo je laa ...
cekgu cakap (maaf kalau awak bace buku mesti awak jawab paper yg saya bagi tadi,..tu pown awk dapat 4 je maaf laa saya tak dapat bantu) haaa setelah begitu kata kata cekgu,... eqin cakap agi ( ya allah tolong aku ya allah) haha berkart dye berdoa,.. cekgu pown cakap ( okay laa saya nak awak siap kan pembtulan lepas tu saya tambah markh) hahaha terbaikk eqin pown ( ya allah terima kasih sebab kau lebut kan hati cekgu aku ya allah, cekgu terima kasihhh :DD) haha waduhhh akhir nyee lulus jugakkk ==" heishhh 
macam macamm,...


No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls