My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Sunday, June 12, 2011

hello school :)

Assalamualaikum


hey tak semesti nye cuti sekolah niey berterusan ,..dan tak semesti hidup kite berhenti tanpa dia,.
dan tak semesti nye lagit akan cerah ,. :)) erm esok sudah sekolah sayang, so says HELLO SCHOOL ;)

hermm jyea sudah tidak sabar hendak sekolah, mahu jumpa kawan kawan :DD mahu gosip gosip
haha tak laa mahu mengaduu :( ape yang belaku kepada jyea niey,..hesihh tak leh tangung tangung :///
hati nieyy nak menanah asyik terperap jeaa,..hesihh nak cerita abis abis kart diowgg :(( ,..hmmm
lepas naik sekolah hari jumaat coti,..*weyh jyea ape pulak hari jumaat coti? eyhh eyhh sori sori
takk jyea coti sendiri,...hehe nak pergi cameron :DD haha melebar lebar senyuman jyea niey,..orang coti
pergi jalan jalan niey kau sudah sekolah baru nak jalan jalan,..eyhh well kiteowg tak nak pergi time coti sekolah sebab pelancong ramai,...tak bestt :// so niey untuk kite kite ajeewww  :DD 
hermm selalu nye dia nak balik asrama dye kol jyea,.tapi sekrang??  ishhh sudah sudah jangan pikir dye okayy,. :(( 


berharap,.. insyAllah tidak lagi,.masih kecewa :( perjalanan mu tanpa berteman rose najiha :)





No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls