My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Thursday, June 16, 2011

permeriksaan GIGI

Assalamulaikum


ohh gigi :)


holaaa kawann semalam ada pemeriksaan gigi :/ hheee takutt sumpah jyea cakap bab bab gigi nieyy please jangan buat pasal alaa takowt degan kene simen dengan kene cabut gigi degan kene cuci perghh cuci paling sakit tuu jyea tengok kawan jyea menagis kesian dye, hmm dalam hati nieyy berzikir jeaa ya allah 
okayy setelah jyea orang terakhir buat pemeriksaan yelaa dye ikowt susunan name,.. name jyea kan rose najiha
so r lee yang lastt ==" sampai da balik cepat lee doktor niey boleyh lak membebel heishh aii
haha eyhh lupe lupe nak tahu tak ada sorang nurse lelaki,..fulamakkk aiii hensome bhaiii :DD
hihi dye senyumm perghh sweet gilakk haha cairrr huahua 
okayy tak ada masalah gan gigi jyea doktor cakap ( okay baiikk ) hehe terbaikkk :DD


haa gambar niey tak nampak gigi laa tapi sikit sikit tu tak pe ekk,..hmm jyea baca majalah REMAJA mengatakan strawberry BOLEH MEMUTIHKAN GIGI ANDA :)
so makan laa banyak banyak strawberry okay!! bubyee ily :))

p/s esok pergi cameron boleyh borong strawberry banyak banyak :DD

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls