My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Thursday, June 16, 2011

sukan taraa

Assalamualaikum

holaa readers macam mana kaki? ada okayy tak? ada tak rase macam nak tercabut? hoho ya allah jyea puyer
kaki bagai kan nak tercabut, ishhh sakitt oiii yelaa sejek dua menjak niey jyea sudah 2 kali sukan tara dijalan kan di maktap perguruaan *tak tahu pakai sebat jea name niey ==" hmm dengan bersungguh sungguh untuk masuk,..
hihik tak sangke boleyh lari youu,..haha jyea sebenar nye rase jyea lari macam biawak pasir haha ya allah puyer lee malu lari dengan budak budak tengok ishhh malu malu,.. than pergi pulak lompat jauh,..jyea rase jyea lompat katak,. alaaa macam siakk jeaa,..tapi paling tak syok tuu kite niey daa laaa tak buat latihan kan tetibe lari fuhh
dalam kejapan tegang lakk urat urat kaki nieyy ya allah kart tengah tengah padang lak tuu buat hall fuhhh 
sakiittt sakittt tahan jyea tahan! haha usaha doe :DD

okayy lompat jauhh tak mo cakap banyak macam katak =="ishh tak sukee

esok pulak, pasukan rumah merah menjalan kan larian 400 meter ekk?? enth laa jyea mane tahu
eyhh jyea rumah MERAH okayy :DD fuhh semalam puye sakit kaki tak baikk kene lak lari satu pusingan 
fuhh dah macam itik lari terkapai kapai *aku pown tak tahu ==" haha

lepas tu, lontar peluru haha buat segan jeaa kelakar dapat 1 markah jeaa hihi janji dapat markah kan :))
ada sorang abang fom 5 cakap ( lari salah tak lari salah buto ar) haha saya sokong 
orang lari nak marah marah bebodo jeaa :PP

p/s kaki sakitt :///





No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls