My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Wednesday, June 29, 2011

sakit tekak!

Assalamualaikum

hai guys :) tidak!!! saya sakit tekak dan suara saya sudah menjadi zamri rock! haiyahhh niey semue gara-gara hari sukan laa! haha, mane tak nye sokong puye sokong, bak kate eqin "tongek !! tongek!! tongek!! 
sakit teling aku! ya allah, tapi yang paling tak leh bla haha, time nak lumba lari tu hujan, walaaa tongek jatuh macam nangke busok woo!! haha tak baik aku --' ehh ehh sape tongek niey? perempuan ker lelaki?
haha niey nieyy eh tgok gambar kite ;)

haa yang belah kiri pakai but warne biru, haha tuu dye!
sebab ape kiteowg pangil dye tongek *sori tak perlu anda tahu yea ;))

haha tuu la tongekk!! haha eqin selalu kene kart dye gan solehah haha entah ape entah
diowg niey tetibe dyeowg muncul kan name name seperti (kembang,jebir,kemek,tongek dan last one memang kiteowg suke gila sebut name dye niey AWEIIII!! haha asl? haah enth laa aweii niey eqin bagi diana!
haha ya allah kesian diana niey gambar aweiii *actlly  nae dye bukan aweiii name dye radi! haha
*tapi kiteowg pngil aweiii haha ;DD

yeahhh!! aweiiii!! haha *diana puye ;)*baju merah

haha, okay kembang eqin, kembang memang suke eqin, huahuahua,sampai2 kalau eqin lalu diowg geng2 sewaktu denga nye akan pangil eqin ADIK ABU! haha sebab abu niey abang eqin, budak2 kampung :DD jyea puye? si bodoh tu bagi jebir!! heee perghh zimah suke kemek!! dengan rambut afro kemek tuu hahaah ;DD  sori laa gambar tak ada hihik, ayoyooo suare sudah tak ada maaa --' ehh aku puye post ape kene mengene dengan sakit tekak? haiyahh! niey semue pasal tongek lee, aku letak pix dye sudah semue2 keluar aweii pown keluar
pape pown TEKAK SAYA SAKIT SAMPAI SUARE SUSAH NAK KELUAR

p/s k bai ;)



No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls