My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Tuesday, July 5, 2011

apeee pon tak boleh~

Assalamualaikum

Itu laa budak budak remaja remaja zaman sekarang, apa apa pown saya mahu bertanya korang semue., hmm apa kah anda boleh terima apa bila korang tengok sesuatu gambar tuu *perempuan tu pakai singlet jea >?
hmm rase rase saya laa kan,mahu aje dicepuk muke budak, opsss hehe sori KAKAK yelaa sudah fom 5 masih ker kite hendak menasihati KAKAK niey? hmmm nak dipersalah kn ibu bapa pown susah jugak ini kerhendak anak anak kan?tapi apa apa pown ibubapa main peranan penting tahu! cube cube laa tegor, bukan ape kan dye tuu letak gambar kart FB then, gambar gambar tuu seluruh dunia tahu kowt, yelaa mane tak nye kite niey ada agama nakk *haha ekot sepah * ada adap, tapi tuu laa hakikart nyee :) actlly kite niey tak leh nak cakap keburukan orang, ye saya tahu peragai saya pown bukan nak berapa betul sangat tapi saya just cakap laa eyh
hati sakit mata sakit bila tengok, kart sekolah lagi bertambah sakit, yelaa biar laa rahsia antara kite berdua =)
hmmm itu jelaa ek, saje nk cakap bende2 niey, anda berpakaian macam tuu, da le nmpk ketiak, eee
geli arr, sudah laa :) okay bai

p/s kite tak perlu cakap tentang hal orang, tapi bila sudah tengok sakit laa pulak hati&mata niey so, kite pown tak betul sangat nak betul ka orang, saya sedar :))


No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls