My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Thursday, July 7, 2011

ini keje aku :D

Assalamualaikum

holaa semue, haha lame jugak ta update blog jyea niey,*lame le sanggat kan? :P haha okayy bak kate julia 
aku da tak mis da , kart blog kau asyik KETIAKKK jea, haha tergelak abis aku --' mane tak nye, asal korang bukak blog jyea, balik balik keluar pasal ketiakk tu HAHA means jyea tu pasal budak yang pakai sglt tuu laa :D
 okay2 ape ape pown jyea nak ucapkan terimaa kasihh yea:) sebab sudi jengok jengok blog jyea dan follow blog jyea :) terima kasih awak <3


ape motif gambar niey? haha hanye perhiasan ya allah kalau boring kart sekolah ini le jadi nye,! haha jyea eqin zimah tak abis abis gelak, supaya mengelakan bosan, huu kalau gelak jangan buat pasal woo, satu bangunan tak bla kalau tak dengar, haha teruk weyh kalau gelak, tapi tak ada laa macam tu, kiteowg pown tahu adap2 okay :)

bermula laa kisah, semase waktu pembelajaran BM - komsas, huh~ sumpah boring beb! gile nak mampos ar,
yelaa bace syair sorang2 haha lagi blurr, hihi jyea tak le, sedap aww suare dapat tempat kedua ;) hihi
yelaa tengah mate niey kuyupp jea, menanti ka saat saat cekgu niey keluar, *cekgu tu da loww laa *tua :)
maaf cekgu :) tak best sumpah bosan --', okay nak jadi kan cerita lili bagi gule cadbury taww



haha tak leh blaa laa, pasal gula niey nak jadi kan cerita kiteowg nampak laa plastik gula niey, jyea tengah fokus mth taw *ececeh fokus nauu, weyh fokus taw makin aku main2 makin tak jadi bende --' haiyahh bila nak pandai, so dalam senyap senyap si hawau eqin dengan zimah, dye ambil pemadam dak eqin,
then,bungkus balik jadi yang asl, haha memang keras laa same beb! nini budak budak = nak kene kan orang nombor 44 laa haha, heishh enth mane akal dapat enth buat bende2 niey, sudah satu kelas dye kene kan haiyahh gilaa laa, haha 

pade yang tak sangke2 kiteowg bagi muiz taw, dye pown dengan bangge le bukak gula tuu, KHAKHAKHA
tak leh blaa, nak masuk mulut siakk! sumpah dye lom masuk lagi, sebaik ohh dye nampak, kalau takk abizz laa haha, tecekik kau muiz, haha jaat le yang keteowg ketawe, haha cekhu pown tekejut laa , hihi shhhhh

heishh tak le blaa laa budak nieyy!! kalau buli nombor 44 kalau ketawe nombor 15 kalau makan nombor 66
kalau balajar 100 !! haha :DD 

nieyhh budak tiga sahbat!! haah tak boleh blaa, kalau gadoh niey geng dye hehe


haha semalam gaduh budak yag buat cerita dengan geng jyea dengan jyea so ape lagi niey geng mahu jumpa laa geng bas botak! haha tak laa :P

tuuu yang kuning paling baikk!! haha nak tahu dye cakap ape time gaduh gan budak tuu 

aida: yang kau cakap dye betine sundal pesal!
kau tahu ker dye sundal macam mane! 

haha memang terbaikk!! tq kerana tolong cakap, sebelom aku yang cakap kart budak tuu hehe  :DD

haa budak yang tak berape suke masuk campur sangt tuu zana yg pakai speck tuu :)
bukan saya yea:) tapi kalau buat dye marah, kompom, tak leh nak blaa haha


haha itu budak yang belah kanan tuu, haah kalau cari budak yang jyea nak jumpe
dalam kejapan dapat jumpe budak tu! haha abiss kau!
haah lawakk

haha ini budak paling jyea geram time gadoh leh buat lawakk!!
--' weyhh pesal! haah tak serius kalau serius tak ada can laa haha:DD

heishh kiteowg memang gadoh, denga budak niey, memang sesalu buat masah kart sekolah
hampir kene buang, but kerana si hawau niey buat muke KESIAN dye tuu cekgu bagi peluang nak tengok ark gambar dye?? heeh


ini budak bayank buat kes kart sekolah!

ini gambar waa kasik tonton pade semue! yang maki2 geng aku dan maki aku! tak lepas weyh kau!

rlexx bak kate aida okayy aida :)

p/s gambar dye terang2?? *adakah saya kisah :) bubye!

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls