My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Tuesday, July 19, 2011

Juvana

Assalamualaikum


haiii geng readers =) waduhhh mentang mentang laa musim durian,rambutan, fuhh sedapp jea menteladak yeaa, ingat! jangan makan banyak banyak, nanti demam laa sakit tekak laa, kan susah nak pergi sekolah, ape pelajaran tak dapat! heishhh, haaa sudahhh sudahhh hari niey, jyea mahu cerita JUVANA nieyy, Ya Allah sumpahh syokkk + besttt = buat laa JUVANA yang ke -2 walaweyhhh jalan cerita dye memang best 
laa. haha paling paling tak berapa sanggup tengok daim kene godok fuhhh sedihh, haha tapi yang paling paling best! waa tak leh tahan, yang diaorang ejek2 pak gad tuu, hihi *enth ape aku megarut garut niey -,-

tapi jyea memang sedihh laa kan, JUVANA pown telah tamat, yang si daim telah pown keluar dari sekolah itu sebab dye tidak bersalah. kerana hanya cuma di fitnah semata mata. *sori harap maaf ape yang jyea sampai kan --' tak leh bla botak, waduhhh suke sangat dengar cakap warden tuu, hee gase nak je cekek warden tuu
da salah then, call polis cakap botak ketua nye, HAHA nampak nauu botak bodoh kan, ishhh last last botak minta maaf kepada semue dan cekgu zakiyah =)

Antara Pelakon Yang Smart Bergaya *kahkhak :D



wahh botak mengampang kauu yea! haha

haa ! gaban muke tak leh bla, haha


Antara Warden Warden 


wahhh muke nakk je ganas, tetapi yang ternyata dye laa warden yang baikk
walaupown suke cakap *perempuan semue nye sama!* ecehh 


cikgu zakiyah lawaa pabila menutupi rambut nye yang *tetttt, haha
tpi memang lawaa woo :)

gua tak sangke brother botak ada gambut, fuhhh macho! haha

daim pkwe baru jyea <3 haha, 
terbaikkk

p/s yeahh cerita yang jalan cerita yang sangat menari buat laa JUVANA 2 hihi =D






No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls