My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Sunday, July 24, 2011

MOOD BOSAN

Assalamualaikum


holaa holii kuberi nama, saudara saudari cikebom, cikebom! HAHA sudah terpesong pulakk, haiihhhh readerss =) heee, busukk laa niey adik makan durian, jyea makan boleh, tapi da hari hari makan, alaaaa, bauu pulak naik satu rumahh jyea akan peningg da akan bercakap *WEYHH!! BUSOKK ARR! haha amarah nye dye! gehgeh, okayy laa ape pulak gambar kart atas tuu? -,- haha, tu laa jyea semalam kan keluar dengan famili jyea, so jyea beli laa pashmina! haaa, lawa tak lawa tak?? jomm tengok macam mane lee si ngek niey pakai pashmina yang diikuti video youtube, hehe tak tahu laa :( haha jomm LayazzzZZz!


      ohhh mengoda nye, khakha, nampak nauu tipuu nye, hihik okayy macam jyea tengok video niey



hehe, tak berapa nak jadi kannn, err yelaa kite baru belajar laa jangan le marah -,-" haha *gedikss!
eyhh aku nak gedikss ke ape , ada aku kisah =P haaa 

YANG KEDUA PUNYER VIDEO 


haa sebelum niey kart blog jyea, ada letak video niey, agak la senang bagi jyea okay! tapi,
kite tengok okay orang lain tengok tak kan? so jomm tengokk 


huahuahua, bajett jea muke -_-' ishhh okay! macam? jadi?? haha


haha, tak lawa? wekkkKK 


haaa jadik takk nieyy? ishhh -,-"


feeewiitttt lawaa laaa, kihkih 
p/s kite kene puji diri kita dulu sebelum puji diri orang, saya sedar saya lawa, anda pown lawa jugak =)

SUDAH SUDAH SENYAP! JANGAN KETAWE! hehe
layannn balikk :DD



ohhh sudah gedikss gedikss kart lappy nieyy ishhh 


makkk aiii muncung dye! ALLAH! mampos kau jyea orang tak nak taww, 
khikhi :DD


OMD!!! eyhh bukan OMG keeer??
p/s OHH MAK DATUKKK!! haha comelll =)
suke tegok part niey


KHAKHAKHA!!! tak jadii! hahahaa
p/s okay fine!! haha


alololo, comelll hehe, comel takk si mawar nieyy? hehe
okay laa jyea penat daa, nak upload pix2 niey, kalau nak pergi laa tengok kart fb jyea eyh =)
orait! komen taww, kowt2 jyea salah salah ker, kan

buah cempedak diluar pagar,
ambil galah tolong jolokan,
saya budak baru belajar,
kalau silap tolong tunjukkan =)

ohhh tersngt le sedap pantun aku, hgehgehgeh *perasan!!! okayy laa bubyee love youu <3

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls