My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Monday, July 25, 2011

ohhh soriii sikit eaa =)

Assalamualaikum


hey hey heyy! kawannn yang saya sayang, bilaa pulak laa aku cauple dengan KAZEN dengan akuu sendiri -,-
ahhh semputt -,-" err, jyea bukak ad blog budak nieyy, then bahase dye penuh sindiran dan maki maki laaa
hellow kawan, kite dulu mane ada cauple dengan kazen saya sendiri, alo gila ka? mane dapat cerita? enth enth cerita sendir eyhhhh! ohhh kesiannnn, tetibe jeaa, heishh budak budak zaman sekarang kan, dye yang TAK HORMAT kite, kite pulakk NAK HORMAT dye? hey lu! kalau lu tak hormat GUA, LAYAK ker GUA HORMAT LU???? 

p/s fikir fikir ka laa =) alaa lagi pown bende da lame, so tak perlu kowtt, hmm bubye!

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls