My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Friday, July 8, 2011

tidak bermusuh lagi :')

Assalamualaikum



alhamdulillah bersyukur pada allah :) sebab jyea sudah berbaik baik dengan salah sorang geng yang dulu kiteowg gaduh dulu, alaa yang gaduh besar tuu kart FB and BLOG jyea ingat tak? pasal maki maki laa sekolah hisamuddin tuu? ingat haa yang tuu laa, mane tak nye jyea sudah malas nak bermusuh musuh niey, actly jyea memang tak bermusuh tapi di sebab kan kebencian kan, ikut ka hati kan, macam tu laa tapi hari ini jyea 
mahu tamat kan segala buruk sangke, yelaa orang tua tua cakap kite niey kalau 1 hari tak bertegor kan, berdosa taw :) hmm yelaa betul tu, so alhamdulillah akhir nye jyea dapat berbaik2 semula dengan diowg :')
tapi tu kawan dye, hmm dengan si te'ah tu belom, hmm jyea da blok dye laa kart fb, hmm sorii :')
okay jum tengok macam mane jyea berbaik dengan dye :DD *terharu sangat <3
klik dengan sopan :)


p/s terima kasih kawan :')

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls