My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Friday, July 8, 2011

kawan :)

Assalamualaikum

holaa kawann :)) blog jyea cantik tak? da tukar baju baru laa hehe :))
actlly nak cerita tentang sahabat saya niey :DD


korang kenal tak? haha kenal kenal? niey budak SUPERG !! haha
jyea nakk cakap yang jyea sayang dye sebagai kwan jyea
haha dulu jumpe dye memang okay laa dye dengan kakak dye :DD
tapi setelah berape tahun ek? 1 ker 2? lame tak jumpe sampai jyea 
buat facebook dye add ker jyea add enth tak ingt :))

pade mula, nak juga tegor2, last2 okayy rapat laa jugak
tapi disebab kan kes copy2 ayat di blog dia, haha
sampai2 tak bertegor, kadang2 rindu dye sebab tak bertegor,
last2 dua dua minta maaf :)) haha

yelaa julia aku suke sanggat kawan dengan kauu,
kau memang the best!! haha 
godluck belajau2 jangan nak lepakk jea! haha
semoge bhgia disisi Allah , ibu ayah kau family kau
da tak lupe jugak dengan AMON kau :))
kau Puye Superman!! haha

p/s sayang kau julia lebih2 haha :)) aku harap persahabatan kite terus kekal sampai kau kawin !! haha
bubyee :))

1 comment:

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls