My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Friday, May 20, 2011

paper sains and agama islam

assalamualaikum heyy-heyy yaw! hahah wuaa jyea memanjat kan kesyukuran terhadap Allah S.W.T kerana 
jyea dapat menjawab kedua-dua paper dengan baik sekali walaupown sesi tiru meniru dijalan kan! muahahaha
*jyea gler! pakai sebat jeaa! HAHA okay-okay tadi paper agama 2 jam..dari kol 8-10 huh!! 
sebaik lame..lau tak jyea tak tahu nak jawab ape..agak susah lhaa memang laa dye punyer maksud2
hadis lhaa adap2 lhaa...weyhh susah tu! memang lhaa..kalau bace buku kompom dapat..^^
hihih belagak..tak dapat jawab belagak weyh ko jyea! haha tak ad lhaa..
okayy SAINS!!! macam fuhh agak lhaa senang but bahagian belakang tuu susah bhaii ada 4 ker 5 soalan
jyea tinggal rugi koe jyea! hmmm taw tape..mase buka tak cukup! terlebih cukup dikerana sebab tak dapat jawab n soalan dye cm siakk! jyea tak dapat jawab...rugi koe jyea ..yess! betol rugi :(
okayy selesai sudah..exam yang memenik kan pale jyea nieyy! :)

selepas niey..naik minggu depan jawab lagi 4 paper .selepas tuu yeaa! merdeka lorhh!
tak laa means malas nak bukak buku lagi lee...heehe
okay semoge exam minggu depan jyea leh dapat jawab dengan baik..
paper math! so lol ..hate seyh
hahah okayy doa kan jyea dapat jawab dengan baik okayy kawan!!
thanx yaww <3

p/s semoge dapat jawab...kompom A haha :")

No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls