My Super ♥

Rose Kasik Tahu Ini Orang

1.sila tingal kan link anda di shout box :)
supaya senang kerja saya untuk memfollow blog anda :)
2.lu abg long kah ayahanda kah mak long kah nenek long kah!
ini blog gua PEGANG jaga adap anda tak suke boleh tekan X :)
3.saya sayang anda sebab follow & visit blog saya
4.saya GEDIK? ada aku kesah?

terima kasih sayang <3


Saturday, June 11, 2011

jangan laa

Assalamulaikum

holaaa holiii holuuu,..weyh jangan laaa macam tuu kite niey orang islam doe,..*asal jyea?
tak ada tadi jyea tengok friend jyea punya gambar taw,..hmmm dye tuu memang banyak kes sikit kart skul
yeaa,..tetibe tergerak nak tengaok gambar gambar dye yang agak tak senonoh kowt,..mane tak nye dye pakai macam nieyy

haa sikit lebih kurang macam niey la tapi dye pakai skirt yang macam ropol ropol tuu kowt *enth laa jyea bukan pakai skirt skirt niey,.hey tolong laa orang kalau pakai skirt niey kaki mesti cantik okay! kalau kau punye peha besau cantik ka? kalau kau punye kaki tu putih tak pe laa niey hitam ,...sudah sudah laaa
buat dose jeaa,..hmm then boleyh laa posing posing dye ada pulak kart atas almari tuu ada rokok, pementik api dan satu yang jyea kecewa laa gan kawan jyea niey,.. ada jugak ARAK bhaiii,...
ya allah tolong laa,....  siap posing posing dengan arak tuu,..subahanallah gilak apa? awak tuu stli islam laaa
kalau dah tanak jadi orang islam,..keluar jee agama ini,.. 


jyea nampak botol arak nieyy cantikk je kart tangan dye dengan atas meja,..weyhh tak malu ka?? posing posing denga botol arak niey? tahu aku tahu hidup kau sekrang macam mane kan,..but jangan laa buat macam tuu doe,.. HELLO jangan fikir kau ambil gambar pegang bende najis tuu HOTTT okayy!!
kau memang HOT tapi HOT kau kart NERAKA ! YA ALLAH jauhi laa ...

p/s tolong weyhh jangan laa :/


No comments:

Post a Comment

Jom chit chat dengan saya :) add saya okayy!! :)

Apa kata Anda??

Ape Pendapat Anda Tentang Blog Saya?
Cantik
Memuaskan
Cute/Comel
Terbaik
Perlu perbaiki lagi
Menarik
Simple
Boleh tahan
  
pollcode.com free polls